Heart 2 Art

7 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ


Η παιδική συναισθηματική αμέλεια είναι τόσο απλή στον ορισμό της, όσο και τόσο ισχυρή στ’ αποτελέσματά της. Αυτό συμβαίνει όταν οι γονείς σας, δεν ανταποκρίνονται στις συναισθηματικές σας ανάγκες όταν σας αναθρέφουν.

Η συναισθηματική αμέλεια είναι μια αόρατη, μη αξιοσημείωτη παιδική εμπειρία. Ωστόσο χωρίς να γνωρίζετε, μπορεί να σας ακολουθεί σαν μαύρο σύννεφο, και να επηρεάσει ολόκληρη την ενήλικη ζωή σας.

Τι κάνει την παιδική συναισθηματική αμέλεια (CEN) αόρατη και ανυπόφορη; Αρκετοί σημαντικοί παράγοντες. Κατ ‘αρχάς, θα συμβεί σε οικογένειες που αγαπούν και νοιάζονται, που δεν τους λείπει τίποτα υλικό. Δεύτερον, η αποτυχία των γονιών σας να ανταποκριθούν στα συναισθήματά σας, δεν είναι κάτι που σας συμβαίνει ως παιδί. Αντ ‘αυτού, είναι κάτι που αποτυχγάνει να συμβεί σε σας ως παιδί. Τα μάτια μας δεν βλέπουν τα πράγματα που δεν συμβαίνουν. Και έτσι τα μυαλά μας δεν μπορούν να τα καταγράψουν.

Δεκαετίες αργότερα, ως ενήλικας, αισθάνεστε ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν ξέρετε τι είναι αυτό. Μπορεί να ψάξετε στην παιδική σας ηλικία για απαντήσεις, αλλά δεν μπορείτε να δείτε το αόρατο. Έτσι, μένετε με την εντύπωση και τις ενοχές, ότι κάτι είναι λάθος σ’ εσάς.

“Ό, τι είναι λάθος, είναι δικό μου φταίξιμο”, πιστεύετε κρυφά. «Είμαι διαφορετικός από τους άλλους. Λείπει κάτι. Είμαι ελαττωματικός. “

Δεν είναι δικό σας λάθος. Υπάρχουν απαντήσεις. Και μόλις καταλάβετε το πρόβλημα, μπορείτε να το θεραπεύσετε.

7 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ


1 : Το συναίσθημα του κενού.
Το κενό το αισθάνεται διαφορετικά ο κάθε άνθρωπος. Για μερικούς, είναι ένα κενό αίσθημα στην κοιλιά, το στήθος ή το λαιμό που άλλοτε έρχεται και άλλοτε φεύγει. Για άλλους, είναι μούδιασμα.

2 : Ο φόβος να εξαρτάσαι.
Το να θέλουμε να αισθανόμαστε ανεξάρτητοι είναι κατανοητό . Αλλά το να αισθανόμαστε βαθιά άσχημα, όταν χρειαζόμαστε κάποιον, είναι άλλο πράγμα εντελώς. Αν εξακριβώσετε ότι φροντίζετε πάντα, να μην χρειάζεστε από κανέναν βοήθεια, τότε ίσως έχετε αυτόν τον φόβο.

3 : Μη ρεαλιστική αυτοαξιολόγηση.
Μήπως είναι δύσκολο να μάθειτε σε τι είστε ικανοί; Ποιες είναι οι δυνάμεις και οι αδυναμίες σας; Τι σας αρέσει; Τι θέλετε; Τι είναι σημαντικό για εσάς; Η δυσκολία να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, είναι ένα σημάδι ότι δεν γνωρίζετε τον εαυτό σας όπως πρέπει.

4 : Δεν έχετε συμπόνια για τον εαυτό σας, αλλά πολλή για τους άλλους.
Είστε πιο σκληροί με τον εαυτό σας, απ’ότι με τους φίλους σας; Σας μιλούν οι άλλοι για τα προβλήματά τους, αλλά σας είναι δύσκολο να μοιραστείτε τα δικά σας.

5 : Ενοχή, ντροπή, θυμός προς τον εαυτόν, και φταίξιμο.
Ενοχή, ντροπή, θυμός και φταίξιμο. Το Φανταστικό Τεσσάρι, όλα κατευθύνονται στον εαυτό σας. Μερικοί άνθρωποι, έχουν την τάση να πηγαίνουν κατ ‘ευθείαν στην ενοχή και την ντροπή, κάθε φορά που συμβαίνει ένα αρνητικό συμβάν στη ζωή τους. Αισθάνεστε ντροπή για πράγματα, που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα ντρέπονταν ποτέ; Όπως το να έχετε ανάγκες, να κάνετε λάθη ή να έχετε συναισθήματα;

6 : Το αίσθημα του απίστευτα ελαττωματικού.
Αυτό είναι το βαθύ συναίσθημα για το οποίο μίλησα παραπάνω. Ξέρετε ότι κάτι είναι λάθος στην ζωή σας, αλλά δεν μπορείτε να καταλάβετε τι είναι. «Εγώ φταίω», λέτε στον εαυτό σας και αισθάνεστε ότι είναι αλήθεια. “Δεν είμαι συμπαθής”, “Είμαι διαφορετικός από άλλους ανθρώπους.”

7 : Δυσκολία στην ταυτοποίηση, διαχείριση και / ή έκφραση συναισθημάτων.
“Δένεται” η γλώσσα σας όταν είστε αναστατωμένοι; Έχετε ένα περιορισμένο λεξιλόγιο συναισθηματικών λέξεων; Συχνά αισθάνεστε σύγχυση, για το γιατί οι άνθρωποι (συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σας) αισθάνονται, ή ενεργούν με τον τρόπο που ενεργούν;

Οι γονείς που δεν παρατηρούν, υποτιμούν, ή δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στα συναισθήματα του παιδιού τους, μεταδίδουν ακούσια ένα ισχυρό, υποσυνείδητο μήνυμα στο παιδί:

Τα συναισθήματά σας δεν έχουν σημασία.

Για να ανταποκριθείτε ως παιδί, φυσικά καταπιέζετε τα συναισθήματά σας, για να μην γίνετε ένα «πρόβλημα», στο σπίτι σας ως παιδί.

Στη συνέχεια, ως ενήλικας, ζείτε χωρίς να έχετε πρόσβαση στα συναισθήματά σας: τα συναισθήματα, που πρέπει να σας κατευθύνουν, να σας καθοδηγούν, να σας ενημερώνουν, να σας συνδέουν με τους άλλους, και να σας εμπλουτίζουν. Τα συναισθήματά σας , τα οποία πρέπει να σας λένε ποιός, και τι έχει σημασία για εσάς, και για ποιό λόγο.

Και τώρα για τα εξαιρετικά νέα της ημέρας. Δεν είναι αργά για εσάς.

Μόλις καταλάβετε το λόγο για το “ελάττωμά” σας, και από που προέρχεται, θα μπορέσετε να θεραπεύσετε την παιδική σας συναισθηματική παραμέληση, με το να την αντιμετωπίσετε . Μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα δίοδο επικοινωνίας με τα συναισθήματά σας. Μπορείτε να μάθετε τον τρόπο, για να τα χρησιμοποιήσετε.

Μπορείτε επιτέλους να δεχτείτε ότι τα συναισθήματά σας είναι πραγματικά, και είναι σημαντικά. Τελικά μπορείτε να δείτε ότι εσείς έχετε σημασία.

Μπορείτε να δεχτείτε, και ν’αντιμετωπίσετε την συναισθηματική σας παραμέληση από την παιδική ηλικία, και η ζωή σας θα αλλάξει.

πηγή : PsychCentral
Η Jonice Webb έχει διδακτορικό δίπλωμα στην κλινική ψυχολογία και είναι ο συγγραφέας των bestselling βιβλίων:Running on Empty: Overcome Your Childhood Emotional Neglect and Running On Empty No More: Transform Your Relationship. Έχει εμφανιστεί στις ειδήσεις CBS, New England Cable News και NPR σχετικά με τη παιδική συναισθηματική αμέλεια και έχει αναφερθεί ως ειδικός ψυχολόγος στο Chicago Tribune και το CNBC.
Jonice Webb
ΕΙΔΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

YOU MIGHT ALSO LIKE

RECENT POSTS

Close Menu